Összes oldalmegjelenítés

2012. március 17., szombat

14.rész. A buli valahogy nem is olyan bulis..

wáá *-* majdnem megvan a 4000 látogató *-*  nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!:)) Jó olvasást kívánok!:)



-Miaz,hogy nincs térerő?-dühöngtem.-Hogy jutunk ki innen?-kérdeztem idegesen és mászkáltam fel-alá a liftben.
A sötétben Liam elkepta a karom és magáhozhúzott.Arcomat fogta a két kezével és éreztem leheletétt a homlokomon.
-Nyugi Jessica!Kijutunk innen!-lehetlte arcomba a szavakat.
-És ha nem?-kérdeztem vissza.
Liam a számra tapasztotta ajkait és vad csókolózásba kezdtünk.
Éreztem,ahogy Liam lehúzza a ruhám hátulján a cipzárt,de nem zavart.Senki nem látott és nem hallott minket,ketten voltunk a sötét liftben.
Már vagy 20 perce csókolóztunk,szinte félpucéran,hiszen felül csak a meltartóm volt,mikor egy váratlan pillanatban elindult a lift.
-Basszus!-mondta Liam.

A lift elindult lefelé,majd felkapcsolodótt a villany is.Ekkor esett le ,hogy félpucér vagyok és mingyárt kinyílik az ajtó..
-Gyorsan magamhoz kaptam és felhúztam a ruhámat magamra.
Ahogy sejtettem egy perc múlva nyílt is a lift ajtaja.
Kinyílt a lift ajtaja és nem láttam mást csak vakukat.A rengeteg lesifotós már várt minket.
-Ezek meg,hogy keülnek ide?-kérdezte Liam tőlem.
-Fogalmam sincs..Jobb ha mihamarabb eltűnűnk innen.-jelentettem ki,majd kézenragadtam Liamet és határozott léptekkel indultam a kijárat felé.
Miközben sétáltam ,hátrafordultam és rámosolyogtam Liamre amit ő kedvesen viszonzott.Amint előrefordultam egyenesen nekimentem az üvegajtónak.
-Áú.-nyögtem ki .
-Jól vagy Jess?-s nézett Liam ,nem-e esett valami komolyabb bajom.
-Persze,jól vagyok.-nevettem fel.Tudtam ilyen béna is csak én lehetek,hogy nekimegyek az ajtónak..



*Eközben a buliban.*


Louis ahogy elesett és leborult a főldre ,úgy estek le a földre a többiek is a nevetéstől.
-Hogy lehetsz ennyire szerencsétlen Tomlinson?-kérdezte a földön fetrengő Harry.
-Ez is a táncom része.-válaszolt hülyéskedve Lou.
10 perc nevetgélés után felálltunk és elkezdtünk táncolni és inni is.
-Szabad egy táncra?-kérdezte Zayn Lilitől.
-Persze.-kézenfogtam Zaynt és berángattam a táncparkett közepére.
A 4.zene után eszembe jutott,hogy Jessica és Liam nincs sehol.
-Zayn!Jessica és Liam hol van?-kérdeztem.
-Fogalmam sincs.Talán Harry tudja.Kérdezd meg.-válaszolt Zayn.
Siettem oda Harryhez ,de egy egy pasi megfogta a karom és elrángatott maga után.
Nem tudtam,hova visz ,de erőm nem volt ellenkezni mivel már elég sokat ittam.
Valami udvar szerűnek tünt a hely ahova vitt.Sötét volt és senki nem volt ott csak én és a pasas aki kirángatott magával.
Éreztem,hogy ebből jó dolog nem fog kisűlni.
A pasi lelökött a földre és elkezdett vetkőztetni.Próbáltam kiabálni,de nem tudtam..a pasi betömte a számba ruhám szoknyáját így lehetetlennek tűnt számomra,hogy kiabáljak és bárki meghallja.
A pasi hamar ledobta magáról a ruhákat.Tudtam innen már nincs visszaút...



*Eközben Liam és Jessica.*


Fogtunk egy taxit és hazamentünk.
Liam leült a nappaliban a kanapéra én meg álltam vele szmben.
-Liam nekem nincs kedvem bulizni.-jelentettem ki.
-Helyes..-mosolygott rám pimaszul.-mert nem is hagytam volna,hogy most elmenj a buliba.
-Na és mit terveztél estére?-kérdeztem vissza nevetve.
-Hm.. nézhetnénk mondjuk egy filmet és..
-Benne vagyok.-nevetem.-Na és mit nézzünk?- gugoltam le a dvd-s szekrénynél.
Nézegettem,milyen filmek vannak meg a fiúknak és rengeteg olyan filmet találtam ami még ki sem volt bontva.
Liam hátulról felkapott és egyenesen a szobájája felé vette az irányt.
-Liam Payne azonnal tegyél le!- nevettem.
-Amit mond számomra parancs.-mondta rafináltan ,s lefektetett az ágyára,majd a testem fölé támaszkodott.


Shut the door, turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this even though I try.


énekelt halkan Liam majd egy csókot lehelt a számra.


Hamar lekerült rólunk a ruha , egymásnak estünk.
Nem érdekelt semmi,átadtam magam az érzésnek...


----------------------------------------------------------------------------------
Nos nem túl hosszú rész,de szerintem nagyon izgalmas..:) remélem tetszett!!:)





5 megjegyzés:

  1. mért nem kapok véleményeket?:((

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik.:$ én imádom szóval siess a kövivel!! :$

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszett mind a többi is:D.:$ mikor lesz kövi ?

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóó:D már várom a következő részt*.* siess:)

    VálaszTörlés
  5. Wááá a liftes rész aztán azelrablós nagyon jó!!!*-*

    VálaszTörlés