Összes oldalmegjelenítés

2012. április 7., szombat

15.rész 2/2 A megmentő

Nos mint ígértem itt a következő rész is!:)) 
Wááó *-* 16 óra alatt még 170 látogatóval nőtt a nézettség!:) Köszönöm!!:)
Jó olvasást kívánok!:)




---------------------------------------------------------------



Odaértünk a mekihez,nem akartunk bemenni így csak Niall szaladt be kaját venni.

-Mostmár mehetünk végre a lakókocsihoz?-kérdezte Harry fáradtan.
-Indulhatunk!

Negyed óra alatt odaértünk.

-Ki kivel lesz egy lakókocsiban?-kérdeztem.
-Én biztos veled leszek.-mondta Zayn.
-Én leszek Louissal.-Mondta Harry.
-Akkor Louis és Harry együtt és Zayn,Niall és én pedig a másik lakókocsiban.

Hamar elfoglaltuk az ágyakat és mindenki 2 perc alatt bealudt.

Hajnal fél öt lehetett mikor újraálmodtam a tegnap éjszakát ,újra letámadott a pasi.Akkor jöttem rá,hogy ki volt a megmentőm!
Felkeltem és kisétáltam a lakókocsiból és átsétáltam Harryék lakókocsijához.
a lakókocsi előtt volt egy elősátor és ott bent pedig székek.

Épp beakartam kopogni mikor egy ismerős hang szólalt meg mellőlem.

-Te meg mit csinálsz?
-Jézusom a frászt hoztad rám!-válaszoltam.-Egyébként hozzád jöttem.
-Hozzám?
-Igen!Szeretném megköszönni,hogy megmentettél a pasitó!Ha te nem vagy akkor rég megerőszakolt volna!Köszönöm Louis!-mondtam,majd megöleltem.
Két percig összebújva ölelkeztünk majd végül én törtem meg a csendet.

-Amúgy mit csináltál itt kint?-kérdeztem Louistól.
-Néztem a csillagokat.-felelt majd felmutatott az égre.-Nézd!Egy hullócsillag!Kívánj valamit!
Behunytam a szemem és kívántam.
-Kívántál?-kérdezte Louis.
-Igen és te kívántál?-mosolyogtam rá.
-Kívántam.-felelte majd megfogta kezem.
Néztem rá bambán,értetlenül.Nem értettem mért tette de valamiért nem akartam elengedni a kezét...

------------------------------------------------------------
Nos remélem tetszett ez a rész is!:)) Remélem máskor is benézel!:))

4 megjegyzés: