Összes oldalmegjelenítés

2012. február 15., szerda

10.rész. Az esti buli.

Aztaa *-* már több mint 1450 látogató volt az oldalon!!*-* Köszönöm!!:) Véleményeket várok tőletek ,hogy hogy tetszik!!:)) Jó olvasást kívánok!!:)))


--------------------------------------------------------------------------------------------



Csak.. Tudod még sosem éreztem így egy lány iránt mint Jess iránt érzek!
- És szerinted mit érez Jessica?
-Nem tudom.Ha vele vagyok egyszerűen látom a szemében a ragyogást,de nem tudom,hogy tudna e többet érezni irántam ,mint barát..
-Héj haver.. ezt simán kitudod deríteni..-mosolygott Harry.
-Mégis hogy?
-Kettesben kéne lennetek ,hogy kicsit tudjatok beszélgetni.És a többi meg jön magától.-mondta Harry.
-Kösz..de mégis hol lehetnék kettesben vele?Nincs hely ahol kettesben lehetnénk!-válaszolt Liam.
-De van.-kacsintott Harry.
-Elárulnád mégis hol?
-Itt a ház.. megoldom,hogy holnap után a tietek legyen a ház!
-Azt,hogy tervezted?
-A fiúkat elrángatom bulizni és majd visszük magunkal Liliant is.-válaszolt Harry.
-Megtennéd értem?-csillant fel Liam szeme.
-Tesó..érted bármikor!De most megyek aludni.Szevasz.
-Szia.

*Másnap reggel.*

-ÉBRESZTŐŐŐ.-kiabált Louis a nappaliból.
Nagy nehezen mindenki kivánszorgott az ágyból és lement a nappaliba.
-Mit akarsz Lousi?-kérdezte Niall álmos hangon.
-Nézzétek mi megy a tv-ben!-mutatott a tv-re Louis.
Lilit eközben átölelte Zayn hátulról.

*TV-ben*

A One Direction tagjai becsajoznak?

Liam Payne tegnap előtt a London Eye-on kettesben volt egy lánnyal.Nem hiányzott sok a csókhoz se,de Liamot megzavarta egy fontos telefonhívás.
Hogy ki lehetett az a lány,még nem tudni,de egy biztos,hogy nem marad sokáig titokban kapcsolatuk.
-
Tegnap Zayn Malik egy fagyizóbas smárolt egy titokzatos lánnyal.A lány mindenki számára ismeretlen.
-
Friss hírekkel délben jövünk.

*Nappaliban*

-Mivan??Kapcsolatunk?Nincs semmilyen kapcsolat köztünk.-mondta Liam.
-Sajnálom ,ha összetörtem a rajongók szívét de,ha egyszer szeretem Lilit akkor nem fogom letagadni..-mosolygott Zayn.
-Ez még nem minden!-mondta Louis.
-Mit akarsz még?-kérdezte fáradtan Harry.
-Van pár újság is..-adta oda a fiúknak.

**Egyik újság címlapján: **
Harry Styles és Liam Payne barátsága véget ér egy csaj miatt?

**Másik újság**

Liam és Zayn becsajoztak?A rajongók szíve romokban..

-

-Mért kell mindenből ekkora drámát csinálni?- kérdezte Harry.
-Én meg azt nem értem,hogy mért kellett felkellnem nekem is..-mondta Niall és visszavánszorgott a szobájába.
-Na ha már felkeltem csinálok reggelit.-jelentettem ki én Jessica.
-Habár ha jobban meggondolom nem is vagyok álmos! - fordult vissza Niall.
Mind elkezdtünk nevetni.
-Most mért nevettek?-kérdezte Niall.
-Mindegy.Megyek és készítek reggelit.-válaszoltam.
-Veled tartok Jessica.-mondta Harry majd elindultunk a konyha felé.
A konyhában szépen leült Harry és elkezdett újságot olvasni.
-Ez most komoly?-nevettem .
-Mi?-kérdezte Harry.
-Azt hittem segíteni szeretnél.-válaszoltam.
-Ja. Ha szeretnéd..-mondta Harry.
-Nem,nem kell.Megoldom egyedül is.-válaszoltam majd egy mosolyt küldtem Harry felé.

Miközben csináltam a szendvicseket Niall ólálkodott a könyha körül.

-Ennyi szerintem elég lesz.-jelentettem ki mikor megcsináltam már a 25. szendvicset is.
Hirtelen megfordulok mikor látom,hogy a szendvicsekből hiányzik 7 db.
-Niall!!-kiabáltam.
-Mivan??-kérdezte tele szájjal.
-Nem láttál véletlenül 7 szendvicset?-kérdeztem Nialltől.
-Honnan kellett volna látnom?-kérdezte mosolyogva.
-Akkor nem tudod ,hogy hogy nézhettek ki?
-Ha májkrémes,Sajtkrémes téli szalámival és uborkával vagy Nutellás akkor én biztos nem találkoztam velük!
-Érdekes..pedig pont ezeket nem  találom!
-Nem tudom ,hova tünhettek ,de én már nem vagyok éhes.Megyek tv-zni!-mondta majd kisétált a konyhából.


-LILII,FIÚÚK Kész a kaja!!-kiáltottam.
Fél perc alatt mindneki megjelent.
-Szuper vagy Jessica!-mondta Louis.
-Köszönöm!-mosolyogtam vissza.
-Akkor..Mindenkinek jóétvágyat kívánok!-mondtam majd elkezdtünk enni.
-Hékás!Niall hol van?-kérdezte Liam.
-Mindig itt szokott lenni ha eszünk!-mondta Zayn.
-Ő már megevett 7 szendvicset titokban!-mondtam a többieknek.

*Reggeli után *
-Fiúk,Lányok!!-hívta fel magára a figyelmet Harry.
-Igen?-válaszoltuk kórusban.
-Holnap este 7-től megyünk bulizni!
-Okéé.-válaszoták a fiúk kórusban.
-Csajok?Benne vagytok?
-Benne.-válaszoltuk Lilivel.
-És a fotósok le vannak tudva!No para!-jelentette ki Harry.

*Később.*
-Harry! -rontott be Liam Harry szobájába.
-Úgy hívnak.-viccelődött.
-Nem úgy volt,hogy mi ketten itthon maradunk Jessicával?
-És így is lesz!-válaszolta Harry.
-Mégis,hogy?? Most beszélted be mindenkinek ,hogy mind megyünk!
-Bízd csak rám!-mondta Harry.


*!!!MÁSNAP!!!*
-Jó reggelt Zayn!Ma 6kor találkozunk a Starbucksban és onnan indulunk a buliba!-mondta Harry.
-Jó oké de még hadd aludjak.

*
-Jó reggelt Niall! Ma 6kor találkozunk a Starbucksban és onnan indulunk a buliba!-mondta Harry.
-Rendben de tűnés még alszok!

*

-Jó reggelt Tomlinson! Ma 6kor találkozunk a Starbucksban és onnan indulunk a buliba!-mondta Harry.
-Oké.Most tűnés mert még aludni akarok!
*
-Szia Lili.Jó reggelt! Ma 6kor találkozunk a Starbucksban és onnan indulunk a buliba!-mondta Harry.
-Szia.neked is jó reggelt!! oké.

*

-Sziaa Jessica!! Ma 7kor találkozunk a Starbucksban és onnan indulunk a buliba!-mondta Harry.
-Oké.köszi,hogy szóltál!
-Mindenki külön megy.Majd gondolom Liammal jösz..
-Igen valószínű,hogy vele megyek.-mosolyogtam rá.
-Akkor ott találkozunk!-mondta Harry majd kiment a szobából.

-------------------------------------------------------------
Várom véleményed!!:)) Remélem tetszett ez a rész is!!:))

1 megjegyzés: