Összes oldalmegjelenítés

2012. február 5., vasárnap

1.rész. A nagy hír

Haza értem a suliból és bezuhantam az ágyamba.Örültem mert tudtam már csak két hét és vége a sulinak hisz jön a nyáriszünet !!:)
Elaludtam 10 percre de valamiért úgy éreztem a géphez oda kell ülnöm!
Felmentem twitterre és láttam egy kiírást.. : 

Verseny indul!Csak az első 100 válaszolónak van esélye megnyerni Londonban egy kétszemélyes lakást!!Mindenkinek sok szerencsét!Ne feledjétek csak az első 100-nak van esélye!Siess le ne maradj róla!:)

Gondoltam biztos kamu az egész,de azért kíváncsi voltam és válaszoltam a kérdésekre.Nem voltak túl nehezek ezért biztos voltam benne , hogy ez átverés!

*

Másnap jövök haza az iskolából és látom anya boldogan és izgatottan áll az ajtóban.Nem tudtam mi történhetett , minek örül ennyire.Megfogta a kezem és leültetett a konyhába .Mély levegőt vett majd elmondta mi történt.
Két percig levegőt is elfelejtettem venni és megszólalni se tudtam, de végül elkezdte sikoltozni és ugrálni örömömbe.  

Azonnal rohantam át Lilianhoz a szomszéd házba , hogy elmondjam a nagy hírt. Épp a kertben feküdt és napozott.
Mondtam neki :
- Lilian Brown ha a következő kérdést helyesen megválaszolja ,akkor kiköltözhet Londonba!
-Miven??Te teljesen megzakkantál? -nézett értetlenül.
-A kérdés a következő.. - folytattam tovább.
-Ki a legjobb barátnőd?
-Ez hülye kérdés Jess..Egyértelmű, hogy te vagy!
-Gratulálok ezennel kiérdemelted azt ,hogy kiköltözz velem LONDONBA!!!
-Mibajod van????!
Fogtam leültem mellé és elmondtam neki mindent!
-A lényeg a következő! -mondtam neki.
-A repülő két hét múlva indul 18:30 kor!!
-Mivaan?? Ezt komolyan gondoltad?Anya szerinted hogy fog elengedni??Jess még csak 17 évesek vagyunk!!
-Ne aggódj anyud miatt!Anya már beszélt vele telefonon és most is elmentek egy kávézóba ,hogy megbeszéljék az egészet!Igazából anyud már beleegyezett .. már csak a részleteket beszélik meg.

Nem is számítottam másra Lilian ugrált örömében és össze vissza rohangált fel alá!

*

A következő napokban  összeírtuk hogy mit pakoljunk be és hogy mi mindent fogunk csinálni!
A napok egyre gyorsabban csak fogytak .Lassan elérkezik az utazás dátuma!
Az utolsó pár napot a barátainkkal töltöttük.

*

Elérkezett a nagy nap! 
Reggel felkeltem és anyával néztük a listát , hogy nehogy itthon hagyjak valamit!
-Fényképező? 
-pipa
-Repülőjegy?
-pipa
-Laptop?
-pipa

Olvasta anya a hosszú listát ..Majd elcsuklott a hangja és egy könnycsepp gördült ki a szemén.
Odaléptem hozzá és átöleltem.
-Nagyon szeretlek! -mondtam neki.
-Én is téged picim!Nagyon fogsz hiányozni!Kérlek nagyon vigyázz magadra!!
-Te is fogsz hiányozni és apa is!Majd minden nap amikor csak lehet beszélünk Skypeon! 

Jézusom néztem az órára! Már ennyi az idő? Elfogok késni a biziosztásról!
Anya arcára nyomtam két hatalmas puszit és rohantam suliba.
Szerencsére sikeresen beértem csengetés előtt egy perccel!
Megkaptam a bizit! 3 db négyesem lett a többi 5ös!Nagyon boldog voltam!

*
Hazaértem majd azon kapom magam hogy 4 bőrönd áll az ajtóban velem szemben! Egyre jobban vert a szívem.Minél inkább közeledett 18:30 annál jobban nem akartam elmenni.Éreztem hogy nem tudom itthagyni Anyáékat se a barátaimat!

16:27 : Lilian hívott .
-Szia Jess! Hogy állsz? Én már teljesen készen állok arra, hogy meghódítsuk Londont!!
-Szia.-válaszoltam. - Kész vagyok az indulásra! 15 perc múlva találkozunk a kocsinál!
-Oké.Puszi! -kinyomott.

Elindultunk a reptér fele! Néztem ki az ablakon az autóból és pár könnycsepp folyt  végig az arcomon!

*
-Itt vagyunk! Jelentette ki apa!
Megérkeztünk a reptérre! 
Nagyon vigyázzatok magatokra lányok és jó utat!!
-Köszönjük.-válaszoltuk Liliannal.
A repülő 13 perc múlva indult!
Elbúcsúztunk anyáéktól majd elindultunk a repülő felé!
Ránéztem Lilianra és láttam ,hogy nagyon boldog!

Felszálltunk a repülőre és percek múlva már el is indult! 

Az idő csak repült velünk együtt.

Odaértünk!
   
-----------------------------------------------------------------------------------------

Remélem tetszett ez a rész! :) Várom visszajelzéseteket twitteren : 

@CintiiMaj  -nak !

Írjatok ,hogy tudjam érdemes e tovább írnom!!:)
Köszönöm ,hogy elolvastad!!:)

1 megjegyzés: