Összes oldalmegjelenítés

2012. február 7., kedd

4.rész. Város nézés.

Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a blogom!! Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam tőletek!:)) Remélem továbbá is olvasni fogjátok a blogomat!!:) Jó olvasást!!:)


*Eközben*


-Lilian nincs kedved holnap körbe nézni kicsit Londonban?-kérdezte Zayn.
-De igen.Nagyon is szeretnék körbenézni itt Londonban!-válaszoltam.
-Helyes!Akkor holnap megyünk és bejárjuk Londont!-mondta vidáman.

  * Lilian szemszöge *
Úristen!! Zaynel körbejárom holnap Londont!!Alig várom,hogy elmondhassal Jessnek!Kettesben leszek Zaynel!!
Ezt már vehetem randinak is?Ha igen akkor ezek szerint holnap randizok Zaynel!!Mit vegyek majd fel?
Annyira édes, hogy elhívott randizni!!
*


Eközben lementünk Zaynel a nappaliba.Mindenki ott volt kívéve két személyt.

-Jessica hol van?-érdeklődtem a fiúktól.

-Szerintem még nézi a házat Liammal.-válaszolta Harry.
-Jéé ..Liam sincs itt?-kérdezte Niall. - Észre se vettem hogy nem ül közöttünk!
-Nos én akkor megkeresném Jessicát ..szeretnék vele kicsit beszélgetni. -mondtam a fiúknak.
-Én a helyedben most nem zavarnám őket..Hadd ismerkedjenek meg egymással egy kicsit.-mondta Louis.
-Hát jó. Akkor felmegyek a szobámba,felhívom anyut, hogy minden oké! - mondtam,majd elindultam a szobám felé.

Miközben bekapcsoltam a laptopot és  felfeküdtem az ágyba ,hallottam lentről a fiúk nevetését.
Nagyon édesek voltak. Elmosolyodtam rajtuk majd felültem és észrevettem,hogy egy gitár vana  szobám falán!
Gyorsan oda mentem és levettem a gitárt onnan és elkezdtem játszani rajta.(Otthon gitároztam egy bandában,de már szétbomlott a csapatunk sajnos)

Egyszer csak meghallottam ,hogy hív anya skypeon.
Gyorsan felvettem.

-Szia Anya!!
-szia Kincsem! Milyen az új lakásotok?-kérdezte tőlem anyu.
-Hát ..szóval az van,hogy nem ott lakunk amit megnyertünk..-válaszoltam.
-Akor hol??-kérdezte anyu ilyedten.
-Egy nagy házban.Ami mostantól a mienk is.
-Tietek is?Ezt hogy érted?Más is lakik ott?-kérdezte meglepődve.
-Igen. A One Direction!
-Neharagudj kicsim mennem kell.Majd holnap beszélünk. Puszi.-majd letette..
-Kicsit felmentem facebookra,de közben el is aludtam..

*Eközben pedig a nappaliban*

-Srácok holnap járjuk végig Londont és este majd menjünk el a vidámparkba!-Javasolta Louis.
-És a csajokkal mi lesz? -kérdezte Harry. - Majd én maradok itthon velük és vigyázok rájuk!
-Azt várd meg Styles!Ha te itt maradnál két csajra abból jó nem sülne ki! - mondta nevetve Louis.
-Mért nem hagyjátok sosem , hogy végre kettesben maradjak egy csajjal?-kérdezte Harry dühösen.
-Úgyis tudjuk mi történne ha kettesben maradnál valamelyik csajjal..-mondta Zayn.

*Eközben Liam és Jessica *

-Szóval lenne kedved holnap kicsit körbenézni Londonban?Csak mi ketten.-kérdezte és mosolygott rám.
-Nagyon szívesen! -válaszoltam.
-Remek!Akkor holnap ebéd után elmegyünk és mindent megmutatok neked itt Londonban!-mondta.
-De most viszont menjünk kcisit csatlakozzunk a többiekhez.
-Rendben!-válaszoltam.

Lassan sétáltunk a nappali fele.

-Jó sokáig elvoltatok!-mondta Zayn.
-Liam körbevezetett ebben a hatalmas házban és még beszélgettünk is kicsit.. -válaszoltam.
-Hát én nem csak sétáltam volna veled..-mondta Harry majd rámkacsintott.
-Most ha megbocsájtotok nekem, én megyek lefekszem aludni.Jó éjszakát srácok!!-mondtam.
-Jó éjszakát Jess.-mondta Liam.
-Jó éjszakát Jessica! -mondták korúsban a srácok.

Hamar el is aludtam és vártam a holnapi napot!

*Nappaliban *

-Te teljesen megkattantál Harry? -kérdezte Liam.
-Most mibajod van?-kérdezte meglepődve Harry.
-Mi az hogy te nem csak sétáltál volna vele?Teljesen megkattantál?? -kérdezte tőle Liam.
-Azt hiszem itt valaki szerelmes!!-mondta Louis gúnyosan.
-És nagyon féltékeny. -tette hozzá Niall.
-Mi?? Nem. Csak barátok vagyunk. (még.. - gondolta magában) - mondta Liam.
Ez a mondat után mindenki csöndben maradt.Végül Liam törte meg a csendet 10 perc után..

-Najó srácok el kell mondanom nektek valamit!
-Mondd.-válaszolták a fiúk.
-Azt hiszem teljesen beleszerettem Jessicába!-mondta Liam.
-Gondoltuk.-válaszolta Zayn.
-Holnap elviszem Jesst bemutatom neki Londont,este pedig elviszem vacsorázni.Szóval ne várjatok hamar haza minket!-jelentette ki Liam.
-Jólvan. Holnap mi meg elmegyünk vidámparkba.-mondta Louis.
-Na most rohanok lefekszem. Ki kell pihennem magam holnapra!-mondta Liam.-Jó éjt srácok!
-Aztán vedd le a lábáról! -kiabálták utána a fiúk.
-Meglesz!-válaszolta Liam majd egy pillanat alatt eltűnt.

Az éjszaka hamar eltelt.

Reggel 9 óra : 

   *Liam szemszöge *

Felöltözök gyorsan, belövöm a séróm és készülök a mai napra.
Remélem van esélyem Jessicánál!Annyira szép és kedves lány!És azokat a gyönyörű barna szemeit.
Le se tudom venni róla a szemem.


   *Jessica szemszöge*

Mibe menjek ma a városnézésre?gondolkoztam majd kivettem a szekrényből egy rövid farmer gatyát és egy pántnélküli felsőt.
Elmentem lezuhanyozni,hajat mostam majd kivasaltam a hajam.

Az idő gyorsan eltelt..

Ebédeltünk majd elköszöntünk a többiektől.


Elindultunk Liammal.Mindenhova elvitt ahova csak lehettett.Egyszerüen remekül éreztem magamat.

* Eközben otthon *

-Nos srácok indulhatunk?-kérdezte Zayn.
-Indulhatunk??-kérdeztem vissza Zayntől.
-Nem úgy volt,hogy ketten megyünk valahova??- csodálkoztam .
-Nem. Lili mi a többiekkel együtt megyünk vidámparkba! -válaszolta nekem Zayn.
-Hát jó..-válaszoltam majd megsértődtem.

Megérkeztünk a vidámparkba.Hatalmas volt!

- Első az Okádó! -kiáltotta Louis.
Mind mentünk szépen Louis után.

Nem is volt vészes ez a nap ahozz képest,hogy azt hittem kettesben leszünk Zaynnel.

*Eközben Liam és Jessica..*

-Gyere. - mosolygott rám Liam.-elviszlek a kedvenc éttermembe! 
Kézenfogott majd sétáltunk az étterem felé.

Vacsora után elmentünk a London Eye-hoz.
Liam vett két jegyet.Az égen csillagok ragyogtak.Nagyon romantikus volt.
-Hölgyem ,csak ön után . -mondta komolyan Liam.
-Köszönöm.-válaszoltam.
Elindult a London Eye.
Mikor már majdnem a tetejénél voltunk megszólaltam :
-Ez gyönyörű!
Liam odafordult hozzám s megfogta a mind a két kezem és a következő választ kaptam:
-Nem annyira mint te!
Közelebb lépett.Azt hittem helyben elájulok......



-----------------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész is és vissza fogsz még nézni a következő résznél is!!:) Véleményeket várok!:))
Twitteren megtalálsz : 


@CintiiMaj


4 megjegyzés: