Összes oldalmegjelenítés

2012. február 9., csütörtök

6.rész. Egy kis vita.

*Nézett rám Liam a nagy barna szemeivel.*



-Nos..Szeritnem ideje lenne hazamenni.-mondtam Liamnak.
-Rendben szerintem is.-válaszolta.
15 perc múlva el is indultunk haza.Éjjel 1 óra volt.

-Kicsit fázom.-jelentettem ki.
-Tessék itt a pulcsim.-válaszolta Liam majd a hátamra terítette a pulcsiját.

*Eközben otthon*

-Mikor érnek már haza?-idegeskedett Lili.
-Nyugi,majd megjönnek.-válaszolta Louis.
-Addig nézünk meg egy filmet.-javasolta Niall,majd neki állt keresni valami jó filmet.
-Ez jó lesz!-kiáltott fel.- a címe pedig..: Braking Down!
-Oké.Még úgysem láttam.-felelte Lilian.

Épp elkezdtük nézni a filmet mikor az ajtóban megjelent Jessica és Liam.

-Milyen volt a randi??-rohant az ajtóhoz Louis.
Nem mondtunk semmit csak mosolyogtunk rá.
-Milyen volt a London Eye?Tetszett Jessica?-kérdezte Harry.
-Nagyon jó volt.-válaszoltam.
-Gondoltam ,hogy élvezed..vagyis láttam.-nevetett fel Harry.
-Mind láttuk.- válaszolta Zayn.-Minden rólatok szólt..a twitter, a rádió, a tv csak rólatok beszél.
-Fantsztikus.-válaszoltuk Liammel.
-Na most,hogy mind itt vagyunk..-mondta Louis, majd a levegőben dobpergést csinált.-Felelsz vagy Mersz!
-Okéé.-kiáltották a választ a fiúk.

Körbeültünk.

-Én kezdem!-mondta Niall,majd megpörgette az üveget.
-Nos akkor Louis..Vedd le szájjal Liam zokniját.-mondta Niall.
Louis elkezdett nevetni és megcsinálta a feladatot majd pörgetett.
-Zayn..Felelsz vagy mersz?-kérdezte Louis tőle.
-Merek.-válaszolta.
-Helyes!Menj be a pincébe Liliannal és töltsetek el 7 percet ott! Nem ér előbb kijönni!Addig bármit csinálhattok ott!
-Jólvan.-nevetett fel Zayn majd besétált Lilian Zaynnel a pincébe.

*Lilian szemszöge*

-Nooos.Hogy vagy?-kérdezte tőlem Zayn.
-Hát..jól.-válaszoltam.
-Mit csináljunk 7 percen át?-kérdeztem tőle.
-Hm..Van egy ötletem..-mondta Zayn,majd közeledett felém.
Készült megcsókolni.Oda hajolt hozzám.
Mikor már majdnem megcsókolt arrébb löktem.
-Ne!-mondtam neki.-Még alig 2 napja ismerjük egymást!Ez nekem gyors!
-Jó,jó..bocsi.-mondta Zayn.
-Nem gondoltam,hogy elutasítod.-mondta.
-Neharagudj de ez nekem túl gyors.-jelentettem ki.

Ekkor hirtelen ránknyitottak a fiúk.
(kicsit megkönnyebültem,hogy nem kell kettesben lennem Zaynnel.)

-Hm vajon mi történhetett oda bent?-kérdezte Niall.
-Semmi .-vágtam rá.
*
-Én pörgetek!-jelentette ki Zayn.
-Harry..Felelsz vagy mersz?-kérdezte tőle Zayn.
-Merek.-válaszolta.
-Csókold meg Jessicát!

Elindult Jessica felé Harry és már nyújtotta a száját,hogy megcsókolja Jessicát.

Ekkor hirtelen Liam felkiáltott.

-Harry te normális vagy?-dühöngött Liam.
-Ezt a feladatot kaptam,hát megcsinálom.-válaszolta Harry.
-Na azt próbáld meg!-válaszolt dühösen Liam.
-Ha nem jöttél volna rá, ma voltunk randizni Jessicával erre rámászol?Normális vagy Harry??
-Hát úgy sem történt semmi izgalmas a randitokon!-felelte Harry.

*Liamnak sem kellett több, összeverekedett Harryvel!*

--------------------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész!:)) véleményeket várok!!:)) 





2 megjegyzés: