Összes oldalmegjelenítés

2012. február 6., hétfő

3.rész . A nagy pillanat..

Először is nagyon szépen köszönöm ezt a rengeteg visszajelzést! Nagyon örülök hogy ennyire tetszik nektek a blogom!!:)
És amit még szeretnék megköszönni : Kevesebb  mint egy nap alatt több mint 240-en látogattátok meg az oldalt!!Nagyon sokat jelent számomra!:)Köszönöm!!:) További jó olvasást!!:)


*


Miközben Niall körbevezetett a házban aközben beszélgettünk kicsit,jobban megakartam ismerni a srácokat!
-És hogy alakult meg a bandátok?-kérdeztem.
-Az X-faktorban raktak össze minket..Mind az ötünk jelentkezett egyesével és végül egybetettek minket!-mesélte vidáman.


Épp elhaladtunk a konyha mellett,ahol Liam éppen evett.


-Nem vagy éhes?-kérdezte Niall.
-Nem köszi.
-Kár.. én éhen halok.-mondta.


Felállt az asztaltól Liam és odajött hozzám.


-Én szívesen továbbvezetlek!-mondta kedvesen.
-Jó menjetek csak.-válaszolta Niall.
-Hát jó. Akkor menjünk.- válaszoltam nagy nehezen.


Miközben sétáltunk szívem egyre jobban csak vert.


-És amúgy van barátod?-kérdezte tőlem Liam.
-Nincs.- mosolyodtam el.
-A szobádat már mutatta Niall?
-Szobámat??Lesz egy saját szobám ami csak az enyém??-kérdeztem meglepődve.
-Mért mit gondoltál Jess?Majd a földön alszol?-nevetett fel.
Ebben a pillanatban beléptünk egy szobába.
-Jézusom!!Ez gyönyörű! -mondtam tátott szájjal.
-Örülök, hogy tetszik.Ez a te szobád!-mondta Liam.
-Na ne! most viccelsz? Ez az én szobám?Ez hatalmas!! - mondtam meglepődve.


*
A szoba hatalmas volt. A falak fehérek voltak.Volt egy hatalmas kanapé a szobában amin rengeteg színes párna volt.
Ha az ablakban a függönyt elhúztam akkor telibe láttam egész Londont!Gyönyörű volt a kilátás!
A szoba közepén volt egy hatalmas franciaágy, és az ággyal szemben egy egész falat eltakaró plazmatv volt!


*


-Ez csak egy álom.-mondtam.
-Nem álom!Ez a valóság!-válaszolta Liam.


Körbenéztem kicsit a szobában és láttam ,hogy Liam leült az ágyra  és mutatja, hogy üljek oda.
Oda ültem mellé.A szívem egyre gyorsabban vert.
Egyszer csak érzem megfogta a kezem.


-Akarod hallani valamelyik számunkat?-kérdezte és mosolygott rám Liam.
-Persze.


Liam felállt elém és énekelni kezdett.




Baby, you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know, you don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know, oh, oh
You don't know you're beautiful,
oh, oh,
That's what makes you beautiful!

Mikor ezt elénekelte,éreztem ,hogy teljesen elvörösödtem.
Leült mellém Liam.És kérdezte:
-Hogy tetszik?
-Nagyon jó!És nagyon jó a hangod is.-mondtam majd ismét elvörösödtem.
-Mit szólnál hozzá,ha holnap..

Liam mondatát itt megzavarta Louis aki haldokolt a röhögéstől miközben bejött a szobába.

*Kösz Louis te is a legjobb időpontban tudsz megjelenni!-gondoltam magamban *

-Ismered azt a szót,hogy kopogás? -kérdezte dühösen Liam.
-Ja ismerem. Bocs de ezt hallanotok kell!- mondta Louis aki már fetrengett a nevetéstől.
-Mi történt?-kérdezte Liam Louistól.
-Az.., hogy Harryt az udvaron leszarta egy madár.

Erre a mondatra elkezdtünk szakadni a röhögéstől Liammal.

-Na megyek nem zavarlak tovább titeket.Beszélgessetek csak.
Majd fogta magát és kiment a szobából.

-Na hol is tartottam?-kérdezte Liam.
-A holnapi nappal kapcsolatosan akartál valamit mondani..-válaszoltam izgatottan.
-Ja igen..Szóval lenne kedved holnap....

---------------------------------------------------------
 Remélem tetszett ez a rész is!!:) Várom véleményeiteket!:) 
twitteren ezen a címen érsz el : 

@CintiiMaj 








2 megjegyzés: