Összes oldalmegjelenítés

2012. február 24., péntek

12.rész. Tenger gyümölcsei

Sziasztok :) elnézést kérek ,hogy szinte egy hétig nem írtam tovább csak nem értem rá írni..:( Ígérem bepótolom!!:)  
Nagyon örülök,hogy kevesebb mint 3 hét alatt több mint 2430 látogató volt!!:)
Jó olvasást kívánok!:)



*Eközben Harry szüleinél*


-Mit föztél ma Anne ?-kérdezte Niall Harry anyukájától.
-Hát az az igazság ,hogy ma nem főztem.Pizzát rendeltem.-válaszolta Anne.
-Ó..-hajtotta le a fejét Niall.-És a pizza mikor ér ide?
-10 perc múlva. -nevetett Anne.
-Ó az remek!Akkor én addig megyek az udvarra dobok pár kosarat.Velem tartasz Louis?-kérdezte Niall.
-Persze.
Majd a fiúk elhagyták a házat.
-Nos Harry..van olyan lány aki tetsik most?-kérdezte Anne.
-Jajj anya úgyis mondanám ha lenne.-válaszolt Harry.
-Hát te tudod.-mosolygott Harryre.



*Eközben Zayn és Lili*
-Hölgyem,Uram a vacsora tálalva. - mondta a szakács.
-Hm mit eszünk?-kérdeztem kivíncsian.
-Majd meglátod!-válaszolt Zayn.
-A vacsora a következő..: Tenger Gyümölcse.
Lili hírtelen elsápadt.
-Minden oké?-kérdezte tőle Zayn.
-Aha minden oké.Megbocsájtasz egy pillanatra?-kérdezte Lili majd felállt az asztaltól.
-Persze.-válaszolt Zayn.-De biztos jól vagy?
-Igen.-válaszoltam majd elindultam a mosdóba.
Gyorsan elővettem a telefonom és hívni kezdtem Jessicát.
-Vedd már fel!!-dühöngtem magamban.
-Most mit csináljak?Mégsem mondhatom Zaynnek ,hogy utálom a tenger gyümölcseit..sőt hányok tőle.


*Zayn szemszöge*
-Vajon minden rendben Lilivel?
Utána megyek ,hogy tudjam biztos jól van..
Feláltam majd nagy lendülettel el is indulam Lili után mikor hallom,hogy mögöttem leborul az asztalról minden.
-Gratulálok Zayn Malik ennyira béna is csak te lehetsz!-gondoltam magamban.-Előbb is észrevehetted volna ,hogy az öltöny beakadt az asztal terítőbe..


*Lili szemszöge*

Jobb ha visszamegyek.Megmondom Zaynnek az igazat.Biztos megfog érteni.
Elindultam vissza mikor látom,hogy Zayn magyarázkodik a takarítóknak és az étteremben dolgozóknak.
-Mi történt?-kérdeztem Zayntől.
-Hát..-Kezdett a mondatába Zayn de az étterem vezetője félbeszakította.
-Ezt ki is kéne fizetni!
-Mégis mennyibe kerül? -kérdezte Zayn.
-199.239 USD -válaszolt.
Zayn elővette a pénztárcáját és kifizette majd kézenfogott és kisétáltunk.
-Mi tötrént pontosan?-kérdeztem Zayntől.
-Utánad akartam menni ,hogy jól vagy e meg minden.És amikor felálltam nem vettem észre ,hogy az öltönyöm beakadt az asztalterítőbe és így enek köszönhetően lerántottam az egész aztalt.
-Jobb ha bevallom neked ,hogy azért mentem ki mosdóba mert mikor meláttam,hogy tenger gyümölcseit eszünk elég rosszul lettem mivel az az egy étel amit világ életemben utáltam..-mondtam Zaynnek.
-Ideje menni a buliba.-mondta Zayn majd beszáltunk a kocsijába.

*Eközben Liam és Jessica. *

-Megérkeztünk.-nyitotta ki Liam a kocsi ajtót.
Besétáltunk majd nagy meglepetésemre az étterem üres volt.
-Hogy hogy nincs itt senki?-kérdeztem Liamtól.
-Tudod Jess lefoglaltam az egész éttermet ,hogy kettesben lehessünk.


----------------------------------------------------------------------------------------

Remélem tetszett ez a rész is!:) megpróbálom mihamarabb hozni a következőt!:)



1 megjegyzés: