Összes oldalmegjelenítés

2012. február 12., vasárnap

8.rész. A fagyizó

Sziasztook!!Muhaha *--*
az oldal már átlépte az 1100 látogatót is!! *-* 
Nagyon örülök,hogy ennyire tetszik nektek a történet!!Nagyon hálás vagyok a visszajelzésekért is!!:)
Jó olvasást kívánok a mai fejezethez is!! :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Jessica!!!-kiabált Liam.

*Eközben Jessica*

-Ha még egyszer megtudom,hogy bármi történik közted és Harry között , akkor kezdheted majd visszaszámolni a napjaid!!-mondta egy fenyegető hang.
-Semmi nem történt köztünk és nem is fog történni!-ordítottam vissza.
-Helyes!-mondta majd fellököt és elszaladt a titokzatos nő.

Nem tudtam mást tenni..ültem a földön és csak zokogtam.


-Jessica!!-hallottam Liam hangját,de nem tudtam megszólalni.
-Jessicaa!!-kiabálta egyre hangosabban.
-Itt vagyok.-feleltem zokogva.
-Jessica! Jézusom minden rendben?Mi történt?-kérdezte Liam ,majd felsegített a földről.
-Semmi nincs rendben!!Mért is kellett ide költöznöm??-zokogtam tovább.
-Mi történt?-kérdezte Liam, közben egy könnycseppet letörölt az arcomról.
-Elkapott..majd adott egy pofont..és megfenyegetett..majd elment..-válaszoltam majd Liam karjai közé borultam.
-Basszus Jessica én annyira sajnálom!Ez az én hibám!Ha nem hívlak ide..-dühöngött Liam.
-Nem a te hibád!Bárhol elkaphatott volna!-válaszoltam.
-Amúgy meg te honnan tudtad ,hogy ez lesz?-kérdeztem Liamtól.
-Kaptam egy sms-t melyben a következő állt:
A drág kis barátnőd élete hamarosan véget ér!Jobb ha felkészülsz erre!Amint a Drei Trommel utcához ér vége..
-De mégis ki lehetett ez?-kérdeztem Liamtól.
-Van egy sejtésem..de inkább menjünk olyan helyre ahol biztonságban leszel!-mondta Liam majd kézenfogott.

Tudtam,hova fog vinni.Nem számítottam másra.Boldog voltam mert tudtam,hogy szeret és meg akar védeni,de viszont legszívesebben csak zokogtam volna órákon át.

Ott voltunk Liam titkos búvóhelyén.
Lefeküdtem az ágyrá és Liam meg mellém feküdt.
Nem szólt egy szót sem ,csak nézett azzal a mélységesen szép barna szemével.

-Liam..-szólaltam meg.
-Szeretlek! - mondtam ki nehezen ,majd zokogásba kezdtem.
Odahúzott magához , átkarolt majd a fülembe súgta..
-Én is szeretlek téged Jessica!

Ezt a pillanatot a telefonom zavarta meg.
-Jött egy sms-em!-ilyedtem meg.
-Mi áll benne?-kérdezte Liam aggódva.
-Ne feledd!!FIGYELLEK! -olvastam fel az sms tartalmát.
-Najó mivel fenyegetett meg mikor elkapott?-kérdezte tőlem Liam.
-Azt mondta ,hogy :
Ha még egyszer megtudom,hogy bármi történik közted és Harry között , akkor kezdheted majd visszaszámolni a napjaid!
-Akkor már biztosan tudom ki támadott meg téged!
-Ki?-néztem rá kíváncsian.
-Caroline Flack.-válaszolt Liam.
-És mért támadt rám?Mégis ki ő?-kérdeztem.
-Caroline Harryvel járt ,de már 3 hónapja szakítottak.
-Akkor mi baja velem?
-Nem tudom,de az biztos ,hogy nagyon őrült a csaj..
-Ez nem kifejezés.-mondtam mérgesen.



*Eközben a Buckingham Palotában *

-Ez a hely gyönyörű.-mondtam.
-Azért hoztalak ide,mert tudtam ,hogy tetszeni fog neked!-válaszolta Zayn.

Mikor kijöttünk a palotából pár fotós eredt a nyomunkba.

-Rá se hederíts!-mondta Zayn nyugodtan.
-Rendben!.-válaszoltam.

Zaynnel beültünk egy fagyizóba.
-És amúgy mi a véleményed rólam?-tette fel a kérdést Zayn.
-Nagyon aranyos srác vagy.-mosolyogtam rá.
-Ennyi?-nevetett fel.
-Mért mit vársz?Valjak szerelmet neked?-nevettem.
-Hát ha te nem akkor majd én..-mondta Zayn.

I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
'Cause you make my heart race

énekelte..

Zayn közelhajolt és és megcsókolt.
A fagyi kiesett a kezemből és nem tudtam mást tenni és nem is akartam mást tenni..visszacsókoltam.

-------------------------------------------------------------------------------------
Véleményeket várok!! :) remélem tetszett ez a rész is!! :) twitteren megtalálsz : @CintiiMaj ( Cintia Máj ) 





1 megjegyzés: