Összes oldalmegjelenítés

2012. február 11., szombat

7.rész. Starbucks..

Wááá :DD először is nagyon örülök,hogy ennyire tetszik a blog !!:) Rengetegen írtatok és ez nagyon jól esik!
Írjatok véleményt továbbra is!!:) Lassan meglesz az 1000 látogató!! *-* KÖSZÖNÖM!! <3


...............................................................................................................................................................





Fiúúk!!Azonnal hagyjátok abba!-kiabáltam rájuk.
-Tudod mit Jessica.. ideje lenne döntened!-mondta Liam.
-Miben most komolyan?-kérdeztem.
-Ne mondd már,hogy Liammal akarsz járni Jessica!-mondta Harry.-Én sokkal jobb vagyok számodra!
-Fiúk!!Elég! - kiabáltam majd elrohantam a szobámba.



Becsaptam magyam után az ajtót és lezuhantam az ágyra és zokogni kezdtem.
Két perc múlva valaki kopogott a szobám ajtaján.
-Tünés!Senkire nem vagyok kiváncsi!-kiabáltam sírva.
-Nem tehetem.- majd belépett az ajtón Lilian.
-Csajszi..szedd össze magad!-veregette meg a hátam Lili.
-De nem tudom!Mit tehetnék?Liam teljesen belémzúgott és úgy érzem én is belé..!De most Harry nem tudom mit akar!-válaszoltam.
-Gondolkozz logikusan..-mosolygott Lilian.Majd magamra hagyott.



Miközben sírtam hamar el is aludtam.Egész végig Liamról és Harryről álmodtam.

Reggel arra kelek ,hogy valaki ül az ágyamon és érzem,hogy figyel.

Kinyitottam a szemem és ki ült ott??Persze,hogy Liam.
-Jó reggelt Jessica!-mosolygott rám.
-Hát nem tudom a tegnap este után mennyire lehet jó..-válaszoltam durcásan.
-Szeretném veled meg beszélni a tegnap esti történteket.-mondta Liam.
-Hát nekem ehhez most rohadtul nincs kedvem.-válaszoltam neki,majd magamra húztam a takarót.
-Akkor majd 2 óra múlva megbeszéljük a Starbucksban.-mondta majd kisétált a szobámból.
(-Remek..-dühöngtem magamban.)

Nem sokkal miután kiment Liam Lilian száguldott be a szobámba.
-ÁÁÁÁÁ -kiabálta.
-Neked is jó reggelt!-válaszoltam.
-Képzeld!!!Zayn elhívott sétálni a  Buckingham Palotába! -mondta vidáman Lili.
-Örülök,hogy ennyire boldog vagy!-mosolyogtam Lilire.
-Én meg Liammel megbeszélem a tegnap esti történteket a Starbucksban. 2 óra múlva találkozunk.Bár semmi kedvem hozzá,hogy elmenjek..-mondtam Lilinek.
-Jobb is ha megbeszélitek.Olyan cukik vagytok együtt!-nevetett fel Lili.-de viszont megyek készülődni mondta Lili.
-Okés.-válaszoltam.

Nagy nehezen én is kivánszorogtam az ágyból és a szekrény felé indultam.

Mivel most semmi kedvem nem volt kiöltözni így felvettem egy kis rucit és egy magassarkút.


A hajammal se csináltam semmi extrát csak hagytam kiengedve.





Lementem a konyhába reggelizni.Szerencsére senki nem volt ott csak én.
Csináltam magamnak egy kis salátát.Neki álltam enni.(már nagyon éhes voltam)

-Wáó..-hallottam a hátam mögül.
-Te meg hova készülsz,hogy ilyen csinin kiöltöztél?-Kérdezte a hátam mögött álló Harry.
-Jó reggel.-mondtam kicsit morcosan.- Semmi közöd ahhoz,hogy hova megyek..
-Jó oké.Le ne harapd a fejemet!-mondta Harry.

Leült szembe velem.

-Figyelj én nagyon sajnálom a tegnapi estét!-mondta Harry.
-Nem akarok róla beszélni!-feleltem vissza.
-Rendben.Most viszont mennem kell.Szép napot Jess!-majd az arcomra nyomott egy puszit Harry.

Ideje nekem is indulni..-gondoltam magamban.
Fogtam a táskám és a telefonom majd elindultam.




Kaptam egy üzenetet egy ismeretlen számról.
-Figyellek!
Nem foglalkoztam az üzenettel,majd hirtelen megszólalt a telefonom.
Egy pillanatra frászt kaptam,hogy az aki írta az üzenetet az hív de nem.
Liam hívott.

-Merre vagy?-kérdezte.
-2 perc és odaérek!-válaszoltam.
-De basszus pontosan hol vagy?-kérdezte idegesen.
Ránéztem a mellettem lévő házra amin a következő volt: Drei Trommel.
-Itt vagyok a Drei Trommel utcánál.
-Fuss!!!!! -Kiabálta a telefonba Liam.
-Mivan?-kérdeztem.
De ebben a pillanatban valaki megragadott hátulról és behurcolt egy sötét utcába.
Nem tudtam sikítani,befogta a számat valaki.Éreztem,hogy felpofoz valaki.


*Eközben Zayn és Lilian. *

*Lili szemszöge*
-Nagyon örülök,hogy eljöttél.-mondta Zayn.
-Én örülök ,hogy elhívtál!-mosolyogtam Zaynre.
-És milyen csinos vagy! -mondta majd végigmért Zayn.
**Ez a szett volt rajtam : **












-Köszönöm!-válaszoltam majd elvörösödtem.

-Nos akkor hölgyem indulás.-majd kézen fogott.



*Eközben Liam a 
Starbucksban *

-Basszus!!Elkapta!!Azonnal meg kell találnom Jessicát!!!
Majd amilyen gyorsan csak tudott rohant Jessica felé..

---------------------------------------------------------------------------------------------

Remélem tetszett ez a rész is!:) véleményeket várok!! :DD twitteren megtaláltok : @CintiiMaj


4 megjegyzés:

  1. mi a szösz...ki kapta el? jézusom.:O mikor hozol folytatást?:$ xx

    VálaszTörlés
  2. Hát... Igazából most nem nagyon tudok mit mondani.:||| Hozd a következőt inkább, légyszi. Beállt a sokk.:|XD xx

    VálaszTörlés
  3. ma este jön a következő rész!! :)

    VálaszTörlés
  4. Jujj de jók a ruháák.*-*
    És izgi rész volt *-*

    VálaszTörlés