Összes oldalmegjelenítés

2012. február 13., hétfő

9.rész. Otthon


Muhaha *-* 1287 látogatóó *-* örülök,hogy tetszik!!:))
Jó olvasást kívánok!! :)
---------------------------------------------------------------------------


A csók után azon kaptam magam,hogy vagy 2 kamerát toltak a képembe.
-Ezek szerint jártok?
-Hogy hívnak?
-Hány éves vagy?
Tették fel körülöttem a kérdéseket.

-Most jobb lenne ha elmennénk innen.-súgta a fülembe Zayn.
-Egyetértek! -válaszoltam majd kisétáltunk a fagyizóból.
Épp kiléptünk az ajtón és utánunk kiáltott a pénztáros.
-És a fagyit ki fogja feltakarítani a földről?-kérdezet dühösen.
Zayn megfordult és rákacsintott az eladóra,aki egyből elolvadt az örömtől.
-Menjünk haza.-mondta Zayn és kézenfogott.

Hamar hazaértünk.Leültünk a nappaliba.


-Nos akkor..-kezdtem a mondatomba bele.
-Járunk?-tette fel Zayn a kérdést.
-Mit gondolsz mi a válaszom?-mosolyogtam rá.
-Nagyon remélem ,hogy igen..-mosolygott vissza.


Ebben a pillanatban hirtelen megjelent Jessica és Liam.
-Sziasztok!-ugrott fel Lili.
-Hogy telt a napotok?-kérdezte Liam.
-Fantasztikusan.-válaszolt Lili és Zayn egyszerre.
-És nektek?-kérdezte Zayn.
-Hát.. azon kívül,hogy Jessicát megtámadta Caroline azon kívül jól..-mondta Liam.
-Mivaaaan?- kérdezte Lili megrémülve.
-Majd ezt kicsit késöbb elmesélem ,de most mindenképp szeretnék kicsit pihenni.-mondta Jessica.
-Akkor fiúk itthagyunk benneteket.-mondta Lili ,majd egy puszit nyomott Zayn arcára.

Elidnultunk Lilivel a szobámba.

*Jessica szobájában*
-Ez meg mi volt?-kérdeztem meglepődve.
-Micsoda?-kérdezte Lili.
-Hát ez az egész.Puszi..-válaszoltam Lilinek.
-Jahát .. szóval ma beültünk egy fagyizóba és hát csókolóztunk..
Jessica tátott szájjal nézett.
-Na és veletek mi volt? - kérdezte Lili.
-Megtámadott Caroline.Meg akart ölni..,de élek..-mosolyogtam Lilire.


*Eközben a nappaliban.*

-Na megvolt a csók?-kérdezte Liam.
-Meg.-felelt büszkén Zayn.
-És mi volt az a Jessicás sztori?-kérdezte Zayn.
-Emlékszel még Harry volt csajára?-kérdezte Liam.
-Arra a vén banyára?Caroline -ra? -kérdezte Zayn.
-Arra..-válaszolta Liam.
-Hogy is ne emlékeznék.. 
-Na ő rátámadt Jessre!
-Huh azt a rohadékot!Erről tudnia kell Harrynek!-mondta Zayn.
-Nem tudom,hogy jó ötlet lenne e szólni Harrynek!-mondta Liam.
-Úgy terveztem ,hogy egy csodálatos napot fogok eltőlteni Jessicával erre ez a vén boszorka tönkre tesz mindent!-dühöngött Liam.
-Na én megyek lefekszem aludni.Jó éjszakát tesó. -köszönt el Zayn.
-Neked is!

Hirtelen Harry jelent meg a nappaliban.

-Sajnálom!Én nem akartam,hogy ez történjen!-mondta Harry.
-Szóval hallottad..-mondta Liam.
-Holnap beszélni fogok Caroline -al.
-Jól teszed!Ha bármi baja történik Jessicának..-mondta Liam.
-Nyugi nem lesz semmi baja!-fejezte be a mondatot Harry.
-Na és ,hogy alakul a kapcsolatotok?-kérdezte Harry.
-Egész jól,de egyszerűen nem akar összejönni a csók..
-Félsz tőle?-kérdezte Harry.
-Nem!Dehogy félek .. csak épp..
-Gyáva vagy!Félős!-nevetett Harry.
-Bocs Styles hogy én nem mászok rá minden lehető alkalomkor..
-Ne parázz már a csajtól.-mondta Harry.
-Én nem parázok!!Csak.....


---------------------------------------------------------------------------------------

Remélem tetszett ez a  rész!!:)) Kicsit rövid lett mert nem volt rá sok időm..://

Véleményeket várok!!:))

1 megjegyzés: