Összes oldalmegjelenítés

2012. február 18., szombat

11.rész. A vacsora.

Wáá *-* Kevesebb mint 2 hét alatt több mint 1840 látogatója lett az oldalamnak!!*.* Nagyon szépen köszönöm!! :)) Remélem tetszik majd ez a rész is!!:) Jó olvasást kívánok! :)


--------------------------------------------------------------



Fölkeltem amint kiment Harry a szobából.Gondoltam Lilivel elmegyek venne valami jó ruhát estére.


*Lili szobája*


-Szia Lili!Mi lenne ha ma elmennénk ketten vásárolni valami jó kis rucit eestére?-mosolyogtam Lilire.
-Vásárlás?Ruha?-kérdezzte Lili. -Még egy kérdés..: Mikor indulunk? -pattant fel Lili.
-Ahogy elkészülünk akkor indulhatunk.-válaszoltam majd átsétáltam a szobámba.




*Jessica szobája *


Elmentem megmosakodni majd kijöttem a fürdőből és gondolkozni kezdtem..
-Mit vegyek most fel?-gondolkoztam.
-Milyen legyen a hajam?

Hirtelen berontott a szobámba Lili aki már kész is volt az indulásra.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze indulhatunk,ha nem találod égőnek ,hogy egyszál melltartóban járjam át a boltokat..
Lili benyúlt a szekrénybe és kivett egy rucit.
-Ezt vedd fel és a hajad meg fogd fel és indulhatunk is!

Felöltöztem majd elindultunk.
A fiúknak a konyhaasztalon hagytunk egy kis levelet.


*Vásárlás*

Lilivel sétáltunk az Oxford Street-en mikor megláttunk egy ruhaboltot melyek neve : MonSoon.
-Ide be kell mennünk.-jelentettük ki egyszerre majd elindultunk befele.
-Ez a ruha kell nekem! -mondta Lili majd el is ment próbálni.
Én addig nézelődtem egyedül az üzletben míg a kezembe nem akadt egy tökéletes ruha az esti bulihoz.
Nem is gondolkoztam,megvettem. 
-Jessica! -Kiáltott Lili a próbafülkéből.
Gyorsan odaszaladtam.
-Ez hogy áll?-kérdezte.
-Gyönyörű!-ámultam el.
a ruha csodaszép pink színű volt,a szoknya rész fodros és felül pedig testhez feszült , és nagy kövek voltak rajta.

Nem volt kérdés..megvette Lili a ruhát,majd elmentünk fagyizni.
-Na Liam és közted megvolt már a csók?-kérdezte Lili.
-Mindig megzavar minket valami/valaki.
-Lehet ,hogy ma sikerül.-mosolygott rám Lili.
-Jó lenne,de mi van ha nem is szeret?
-Jaj ,hogy ne szeretne?-kérdezett vissza Lili.
-Nem tudom..-hajtottam le a fejem.

Lili ránézett az órájára.

-Csajszi indulni kéne haza átöltözni meg elkészülni estére.-mondta Lili.
-Oké menjünk.-válaszoltam majd elindultunk haza.

*Otthon*

-Hol vannak a lányok?-kérdezte Zayn.
-Elmentek vásárolni.-válaszolt Liam.
-Honnan tudod?-kérdezte Niall.
-Onann ,hogy egy levelet hagytak itt amiben leírták,hogy elmennek vásárolni.

Liam épp befejezte a mondtatot mikor Jessica és Lili lépett be az ajtón.

-Sziasztok fiúk!-köszöntünk egyszerre.
-Milyen volt a vásárlás?-kérdezte Louis.
-Nagyon jó.-mosolyogtunk Lilivel.
-Örülünk ,hogy jól érzitek magatokat itt.-válaszolta Niall.
-Nos mi most felmegyünk készülődni.-majd este találkozunk.
-Oké.Én meg meglátogatom anyámékat.-mondta Harry.-Szóval majd este találkozunk!
-Mehetek én is?-kérdezte Niall.-Anyud mindig olyan finom kajákat csinál..
-Én is hadd menjek.-mondta Louis.
-Nekem mindegy.Gyertek.-mondta Harry.
-Mi Liammal maradunk.-jelentette ki Zayn.
-Oké. Mi akkor mentünk! Sziasztok!-köszöntek el a fiúk.
-Este találkozunk.-mondta Zayn.
-Nos akkor én megyek készülődni.-jelentettem ki majd felszaladtam a szobámba.
-Én is megyek.-mondta Lili.
Épp elindult volna mikor hátulról megfogta Zayn a kezét és visszahúzta.
-Mi lenne ha buli előtt elmennénk vacsizni?-kérdezet Zayn.
-Részemről rendben.-majd Lili egy puszit nyomott Zayn arcára.

A fiúk ketten maradtak a nappaliban.

-Liam nem baj ha kettesben maradtok Jessicával?El viszem Lilit vacsorázni a buli előtt.
-Viccelsz?Nincs hely ahol végre kettesben lehetnék vele.
-Na akkor most végre kettesben tudtok lenni.
-Kösz tesó!Most viszont megyek én is készülök az estére!
-A buliban találkozunk!
-Oké.

*15:30*

-Lili indulhatunk?-kopogott be Lili szobájába Zayn.
-1 perc és indulhatunk.-válaszolta Lili.
-Addig várj meg a nappaliban!
-Rendben.-mondta Zayn.

2 perc múlva lili sétált be a nappaliba.
-Aztaaa.-állt el Zayn szava.
-Gyönyörű vagy.-mondta Zayn.
-Köszönöm.-válaszoltam.
-Nos akkor hölgyem..-húzta ki magát Zayn.-Indulhatunk?
-Indulhatunk.-válaszoltam majd kézenfogva kisétáltunk a házból.

Hamar odaértünk az étterembe.Nem volt túl csicsás de mégis kellemes hangulatú volt.

-Mit kérsz?-kérdezte tőlem Zayn.
-Mi a legfinomabb?-kérdeztem.
-Hm..Akkor kérek én és majd meglepetés ,hogy mit eszünk..-mosolygott rám Zayn.
-Rendben . -feleltem.

*Eközben otthon*

Liam elővette a telefonját és elkezdett hívni egy számot.
-Szia George!
-Csá haver!Miújság?
-Lenne egy hatalmas kérésem..-kezdett bele Liam a mondtatába..
-Mi lenne az?-kérdezte George.
-Nos van egy lány akiért teljesen odavagyok..
-Akit írtak az újságok?
-Igen.Ő.És azt szeretném megkérni,hogy nem foglalhatnám le az egész étermedet amíg elmennék oda enni?Mindenképp London legjobb éttermébe szeretném elvinni.
-Az egészet?
-Nem szeretnék egy rajongót se, se újságírókat,se fotósokat.. Titokban szeretném az egészet tartani,hogy nyugodtan tudjunk vacsorázni.
-Hányra értek ide?
-Fél 6.
-Oké.Fél hattól a tietek az egész!
-Kösz.Mennyibe fog fájni?
-Ajándék.-válaszolta George.
-Viccelsz? London legjobb étterméről van szó!
-És? Apád a legjobb barátom.Téged meg pelenkás korod óta ismerlek. Szóval ez neked nem kerül semmibe!
-Köszönöm!Örök hálám!!-mondta Liam majd letette a telefont


Liam felment Jessica szobájához.
-Bejöhetek?-kérdezte Liam.
-Persze gyere!-hallatszott bentről a válasz.
-Wáóó.Gyönyörű vagy!-mondta Liam.
-Köszönöm.
-Nagyon jól nézel ki ebben a ruhában!Persze másban is.-mondta Liam.
 )
(ez a ruha volt rajtam : 
-Ő izé..-kezdett a mondatába .
-Mi lenne ha elmennénk vacsorázni? -kérdezte Liam.
-Nem félsz,hogy a fotósok és újságírók a nyomunkba lesznek?-kérdeztem Liamtól.
-Megoldottam mindent!-mosolygott vissza.
-Akkor benne vagyok.-válaszoltam.
-Ha elkészültél akkor indulhatunk is.-mondta Liam.
-Rendben.Akkor induljunk.Kézenfogtam Liamot majd elhagytuk a házat.

-------------------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész is!!:) Hamarosan folytatás!!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése