Összes oldalmegjelenítés

2012. február 8., szerda

5.rész. Váratlan meglepetés.

Rengetegen írtatok,hogy nagyon tetszik és hogy alig várjátok ,hogy folytatódjon a történet. 
Nagyon jól esik ez a sok vélemény!! Köszönöm!!:) És nagyon örülök,hogy több mint 500 látogatója van  az oldalnak!


Ezennel itt az 5.rész ! Jó olvasást kívánok!!:) :



-Jessica..a szemeidben bárkit megtudsz babonázni,olyan szép gyönyörűek.Illatod mint a ma kinyílt rózsa,egyszerűen fantasztikus.
Közelebb hajolt.Tudtam, hogy most már nincs visszaút.Megfog csókolni!
Mikor már csak egy nagyon kicsi hiányzott,hirtelen megszólalt Liam telefonja.


-A francba!Ki hív pont most? - mérgelödőtt Liam.
Majd egy mozdulattal felvette a telefont.


-Mivan már Louis??-kérdezte Liam.
-Bocs,hogy megzavartalak csak jobb ha tudod,hogy amint leszáltok a London Eye-ról lent vagy ezer újságíró várja,hogy leérjetek és szavtos pletykát írjon rólatok.
-Mivan????Honan tudod h itt vagyunk a London Eyen?-kérdezte Liam dühösen.
-Hát szóval..Anglia leghíresebb újságítója kiírta twitterre a következőt :

 Liam Payne egy titokzatos idegen lánnyal kettesben van a London Eye-n!Vajon a barátnője?Hamarosan kiderül az igazság.Tv-ben élő közvetítést 
láthattok a 21-es csatornán! 
-olvasta fel a telefonba Louis.




-Hát ez remek..-mondta Liam majd letette a telefont.
-Mi történt?-kérdeztem tőle.
-Lent egy halom újságíró vár minket.-mondta Liam.
-Jessica nagyon sajnálom!Nem gondoltam,hogy így fog végződni az este!De figyelj..ahogy leérünk hajtsd le a 
fejed és semmire se válasolj!Gyorsan el fogunk innen tűnni!
-Rendben.-feleltem.



Leértünk.Mély levegőt vettem majd kiszáltunk.
Hirtelen rengeteg fotós és tv-s állt körbe minket.Teljesen lefagytam!
Liam megfogta a kezem és elhúzott onnan.Gyorsan elfutottunk.


-Most elmegyünk egy olyan helyre amit csak én ismerek és pár haverom!- mondta Liam.
-Rendben .-Mosolyogtam.

Elég sokat sétáltunk London utcáin mikor egy gyönyörű parkba értünk.

-Ugye milyen gyönyörű?-kérdezte Liam.
-Erre nem lehet szavakat találni!-válaszoltam.
-Ez még nem minden!-mondta Liam majd nyújtotta a kezét,hogy fogjam meg.
Megfogtam a kezét és kíváncsi voltam,hova visz.

Egy halalmas fához értünk.
Itt megállt és édesen rám mosolygott.
-Itt vagyunk.-jelentette ki.
-Hol itt?-kérdeztem. -ez csak egy fa.
-Azt te csak hiszed.-válaszolta.

Legugolt és babrált valamit a fűben,majd egy fa létra lógott elüttünk.

-Csak a hölgy után! -mondta Liam.

Elkezdtem felmászni.
Egyszer csak egy faházban találtam magamat.

-Ez a mi kis titkos kuckónk a fiúkkal.-mondta Liam.
-Kis kuckó?-kérdeztem vissza. -De hisz ez hatalmas!

*Volt egy nagy francia ágy, egy egy kis konyha féleség, és egy medence is.*

-Eddig csak fiúk voltak itt fent!-jelentette ki. -De nehogy félreértsd!Tudod ez egy ilyen kis búvó hely.
-Te vagy az első Lány/Nő aki itt fent járt!-mondta Liam majd leült mellém az ágyra.
-Nagyon hálás vagyok arra,hogy én vagyok az első lány aki itt járt!-mondtam Liamnek.-Köszönöm!-majd egy puszit nyomtam az arcára.
Olyan cuki volt Liam.., elvörösödött!
-Nos.. nem szeretnél kicsit úszni a medencében?-kérdezte tőlem.
-Ezer örömmel.-válaszoltam.
-Öm akkor én most megyek és átöltözöm fürdőgatyába.-jelentette ki Liam.
-Rendben. - mosolyogtam rá s nézetm,hogy halad el.
Mikor már láttam, hogy nem lát akkor levetkőztem én is fürdőruhára.
*Még jó, hogy alattam volt a fürdőruha..-gondoltam magamban. *

-Itt vagyok Jess.-mondta Liam és hátulról megölelt.
-Örülök neked.-mondtam neki.
Liam váratlanul felkapott a kezébe és közeledtünk a medence felé.
-Felkészültél?-kérdezte Liam,de nem hagyott időd a válaszra!
Beleugrott a vízbe és mivel tehetetlen voltam,hisz az kezében voltam így én is beleestem a medencébe.
-Tudod Jessica..Sosem gondoltam volna,hogy találok egy ilyen lányt mint te!
-Hm ezt most bóknak veszem. -mondtam Liamnak.

Liam szorosan magához húzott és elkezdett énekelni:

I want, I want, I want, but that's crazy
I want, I want, I want, and that's not me
I want, I want, I want, to be loved by you

Be loved by you
I wanna, I'll stay true
I wanna, if you knew
What you put me through
But you want, you want, you want me to love you too!





-Szeretlek!-mondta Liam.




-------------------------------------------------------------------------------------------

Remélem tetszett ez a rész!!:) Várom a véleményeket!! Twitteren megtalálsz: @CintiiMaj












2 megjegyzés: