Összes oldalmegjelenítés

2012. február 5., vasárnap

2.rész. A nagy döntés.

Először is nagyon szépen köszönöm a visszajelzéseket!:) sokat számítottak!:) Remélem ezek után is írtok majd!:)








Leszállt a gép.
Megérkeztünk!Jelentettem ki.
Összeszedtük magunkat és elindultunk az ajtó felé.

Hirtelen megláttam a reptéren egy barna, barna szemű srácot!Azt hittem elolvadok annyira édesen nézett ki.
Elkezdtem álmodozni és egyszer csak azon kapom magam ,hogy ott áll velem szemben!


-Sziasztok!-mondta. Ti vagytok azok akik megnyerték a lakást?
-Igen mi lennénk azok.-mondta büszkén Lilian.
-Szuper.Száljatok be a kocsiba és máris elviszlek titeket a lakáshoz!
Elindultunk hát a srác után és beültünk a kocsijába!
-Milyen bunkó vagyok!-szólalt meg a srác.-Még be sem mutatkoztam! Liam Payne vagyok! Titeket hogy hívnak?
-Én Lilian Brown vagyok!
-É-é-é én pedig Jessica Black. -alig bírtam megszólalni annyira helyes volt Liam!
-Hm Jessica..Szép név!
-Köszönöm.-válaszoltam.


Hamar odaértünk a lakáshoz.Liam felkísért minket és mondta ,hogy a konyha asztalon találunk egy borítékot.
Fogtam a borítékot és felolvastam hangosan :


Tisztelt Hölgyeim/Lányok!
Örülök ,hogy épségben megérkeztetek ide Londonba!
Van egy kis ajándék számotokra!
Választhatok ,hogy itt akartok lakni ebben a lakásban vagy egy nagy H
ázban a One Directionnal!




Ha sikerült dönteni akkor a választ mondjátok meg Liamnak és ő elmondja a részleteket!
 
-One Direction? Azok meg kik?? -kérdeztem.
-Egy nagyon híres fiú banda!5 főből áll a csapatuk.Nagyon jófejek. -válaszolta Liam.
-Híres fiúk? Akkor gondolom nagyon elvannak szálva maguktól..-válaszoltam.
Ekkor Látam hogy Liam a száját húzta de nem mondott semmit.
-Jess szeritnem mindenképp költözzünk oda hozzájuk!Nem tudhatod.. lehet, hogy nagyon jó fejek lesznek!
-Hát.. -mély levegőt vettem. -végülis ilyen is csak egyszer adódik az életben!
-Nos akkor a válasz ? -kérdezte Liam.
-Oda költözünk a One Directionhoz! -monduk egyszerre Liliannal.
-Nos akkor indulás!!

Beszálltunk a kocsiba és elindultunk az új otthonunk felé! 


Egy óra múlva megérkeztünk.
Kiszálltam és tátott szájjal néztem mekkora ez a ház!
-Ez a One Direction háza? -kérdeztem.
-Igen. És mától a tietek is. -válaszolta Liam.
-Nos akkor menjünk be! -tanácsolta Liam.

Bekopogott az ajtón és négy fiúval találtuk szembe magunkat!
Az első fiú aki bemutatkozott egy aranyos szőke srác volt.
-Sziasztok Niall Horan vagyok.Hoztatok valami kaját?-kérdezte ,de mielőtt válaszolhattunk volna egy másik srác lépett oda hozzánk.
Barna hajú, mosolygós srác volt.
-Sziasztok Louis Tomlinson vagyok.
-Szia.-válaszoltuk.
Hirtelen megjelent előttünk egy fekete hajú srác.
Láttam ,hogy Liliana rózsaszín felhők közé zuhant!
-Lili!-vágtam oldalba.
-Sziasztok Zayn Malik vagyok! -mondta majd kezet csokólt Lilinek.
A többiek mögül előre tolakodott a 4. srác is.
Barna göndör fürtjei zabálni valóak voltak.
-Sziasztok lányok!Jó látni titeket! Harry Styles vagyok!
-Örvendek.-válaszoltam.
-És az 5.tag? úgy tudtam öten vagytok.
A fiúk elkezdtek nevetni.Ekkor oda állt elém Liam.
-Szia. Örülök,hogy megismerhetlek. Liam Payne vagyok!
Hirtelen köpni,nyelni nem tudtam.
Jézusom együtt fogok lakni Liammal!!Ezzel az álompasival!- gondoltam magamban.
-Nos körbevezetlek titeket.-válalkozott Niall.
-Azt próbáld meg tesó.-mondta Zayn majd kézenragadta Liliant és körbevezette.
-Engem körbevezethetnél .-mondtam Niallnak.
-Oké.Gyere utánam!


--------------------------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész is! Várom a véleményeket!:))





3 megjegyzés: